Het is een klein maar briljant vogeltje. Een vogeltje dat snel onderschat wordt door zijn formaat, maar wat hij presteert is voor ons een bron van inspiratie. Een symbool voor onze aanpak, Eerst stil in de lucht hangen. Vliegend. Dat geeft overzicht en zo verdwijnen wij niet direct in de bloem - de verpakking - maar kunnen wij de vraagstukken overzien. Zo passen onze oplossingen in elke businesscase. Onderschat het niet.
Ons logo heeft onder andere het beeldmerk van een kolibri. Daar is goed over nagedacht. Benieuwd naar het verhaal hierachter en naar wat ons als BVP dus kenmerkt? Lees dan snel verder.
Kennis
Wij durven te stellen dat wij verpakkingsspecialisten zijn. Onze ervaring (we bestaan ruim 60 jaar) en onze minimale personeelsverloop zorgt ervoor dat ons team weet waarover we het hebben. En dan niet alleen over verpakkingen, maar ook over het proces eromheen. Eén van onze klanten verwoordt het als volgt: “Je hoeft BVP maar weinig uit te leggen, je merkt aan alles dat ze veel ervaring hebben.”
Geen verrassingen
Eigenlijk is het helemaal niet waar dat wij niet van verrassingen houden. Sterker nog: we doen niets liever dan onze relaties verrassen. Met goede ideeën waar je blij van wordt. Nare verrassingen, daar houden we écht niet van. Wij zullen er dan ook alles en dan ook écht alles aan doen om nare verrassingen te voorkomen en onze beloften na te komen.
Eigenwijsheid
Je kunt ervan uitgaan dat wij heel goed naar je vraag luisteren. Wij bereiden je erop voor dat het antwoord wel eens heel anders kan zijn dan dat je in eerste instantie verwacht. Dit heeft te maken met onze insteek dat een verpakking veel meer is dan alleen het laagje karton dat het product van de buitenwereld scheidt.
Betrokkenheid
Onze betrokkenheid gaat verder dan alleen aandacht voor verpakkingen en het proces eromheen. En we durven eerlijk te zeggen dat niet álle aandacht naar jou uitgaat… Wij vinden dat we deze moeten delen met onze overige stakeholders. Zij zorgen er namelijk voor dat wij in staat zijn om je zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Relaties zijn voor ons belangrijk. Wij vinden ze waardevol en ze zorgen ervoor dat wij nog meer plezier in ons werk hebben.
Meedenken in het logistieke proces
Verpakkingen staan niet op zichzelf. Het is in bijna alle gevallen een onderdeel van een (soms complex) logistiek proces. Je mag van ons verwachten dat wij hierin onze rol pakken. Opslag, gedoseerde hoeveelheden, just in time, (toekomstige) voorraad, kwaliteitseisen (GMP, BRC, Food Safety). Wij zijn hier goed in.