Gebruiksgemak

Een makkelijk te gebruiken verpakking kan het verschil maken tussen een tevreden of een ontevreden klant, tussen een eenmalige aankoop of herhalingsaankopen. Sterker nog: een goede, gebruiksvriendelijke verpakking is van directe commerciële waarde. Het versterkt de beleving van het product dat er in zit.

Alle verpakkingen van BVP zijn daarom nauwkeurig getest op gebruiksgemak. We willen ervan overtuigd zijn dat u en uw klanten in elke fase makkelijk met de verpakking overweg kunnen. Van het vullen, dichtmaken, warehousen en verzenden tot het openen, uitnemen van het product en het verwerken na gebruik.

Zorg dat uw klanten ook plezier beleven aan de verpakking – net als uzelf. Samenwerken met BVP is genoeg om dat te bereiken. Zullen we een afspraak maken?

Neem contact met ons op.

"Hoe maak je een verpakking die net zo onderscheidend is als die van Teamasters, maar dan compleet anders"

Leen van Bockhove

Net zoveel passie voor verpakkingen als dat wij hebben voor ons product

Corine Asselbergs

"BVP heeft de thee verpakt in een koker die dezelfde unieke ervaring geeft als het drinken van het product zelf doet."

Steven Kleinjan

"BVP staat voor mij voor meedenken, betrouwbaarheid, snelheid van schakelen en ontzorgen."

Bram Muilwijk – Cipriano